GRY

3 listopada 2013

Na dobry początek ...

Cześć! ;) Nazywam się Patrycja. Od dziś zacznę prowadzić bloga o muzyce. Skąd taki pomysł? Dlatego, że pani z informatyki wymyśliła projekt edukacyjny, który ma polegać na stworzeniu bloga lub strony internetowej na dowolny temat i zachęciła moją klasę do wzięcia w nim udziału. Wybrałam temat związany z muzyką, ponieważ wydawał mi się być najbliższy, pomimo, że mam także wiele innych zainteresowań. Myślę, że wszystkim się spodoba mój blog, postaram się w nim zawrzeć wszystkie najważniejsze rzeczy, których nie można pominąć wspominając o pojęciu MUZYKI. O moich planach względem następnych wpisów pozostanie na razie tajemnicą, którą wyjawię w następnym wpisie. Postaram się w miarę możliwości regularnie zamieszczać posty. Do zobaczenia !! Patka :D 
A tutaj zamieszczam moje zdjęcie:


6 komentarzy:

  1. Blog może być interesujący. Mam nadzieję, że go rozkręcisz. Brakuje dobrych muzycznych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog !! Ciekawie prowadzisz go :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Pati ! Świetny blog. Dodawaj nowe posty nie moge sie doczekać następnych ciekawostek , nowinek :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka Beata :* Dziękuję ! Cieszę się, że się blog podoba. Oto chodziło ;)

      Usuń