GRY

3 listopada 2013

Witam ponownie! :)

To, że blog będzie o muzyce, to już wiecie.
A co będę zamieszczać na nim? 

♥ moje inspiracje, czyli to, czego lubię słuchać i nie wyobrażam się bez tego życia
♥ nowości wokalne (soliści i zespoły), które przypadną mi do gustu
♥ wywiady z gwiazdami lokalnymi i polskimi
♥ zdjęcia
♥ teledyski
♥ piosenki
♥ cytaty 
♥ i wiele, wiele innych rzeczy.
Postaram się dla każdego coś znaleźć na tej stronie, ponieważ mam ogromną tolerancję muzyczną. Słucham praktycznie wszystkiego, za wyjątkiem hip-hopu i rapu. Na tej stronie będzie miejsce dla powolnych, tanecznych i rockowych kawałków, ponieważ każdy utwór kryje w sobie to coś, co sprawia, że oczarowuje nas <stąd ta magia> :P Mam ogromną prośbę do zamieszczania komentarzy pod postami (możecie udzielać mi również wskazówek pod postami, co wam brakuje na tej stronce, a spróbuje to naprawić i uzupełnić ;))
A teraz coś na jesienną chandrę, 
aby znów powspominać kochane LATO! :* <3

Mirami feat. LayZee - Summer Dreams

6 komentarzy:

  1. Masz ciekawe pomysły. Chyba będę wchodził co jakiś czas na tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna piosenka !! ;) Uwielbiam Mirami ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna piosenka! Takich trzeba szukać, żeby nie popaść w jesienną depresję!

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)
    http://wheremagicstarts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że tak uważasz :)
      Również pozdrawiam i zapraszam do częstszych odwiedzin.

      Usuń