GRY

1 grudnia 2013

Britney Spears :D

Może teraz coś o moim idolu muzycznym ... Moją największą idolką jest Britney Spears. Towarzyszy mi już chyba od narodzin. Jak ona się zmieniała z biegiem lat, ja również. Jest wiele osób, które mnie mniej lub bardziej zachwyciły muzycznie, jednak to ona ma dla mnie największą wartość sentymentalną.

 

Będąc taką, a nie inną osobowością można powiedzieć, że była skazana na sukces, który odniosła. Każda jej piosenka jest przepiękna. Będąc małą dziewczynką zawsze marzyłam, żeby być jak ona, była moim pierwszym wzorem do naśladowania :) Obecnie życie się zmieniło, mam inne poglądy, lecz jej utworów nie zapomniałam. Moim zdaniem mocno zapisała się w historii muzyki. Chciałabym bardzo, aby inni także zaczęli doceniać jej bogatą twórczość, a nie tylko patrzeli na nią przez pryzmat jej upadku. Przecież każdy w życiu popełnia błędy, większe bądź mniejsze. Ona jednak powróciła i dała z siebie wszystko, aby znów podbić serca fanów.


Uwielbiam wielu wykonawców, jednak ona była, jest i zawsze będzie na pierwszym miejscu. Jest szczególna, wyjątkowa. Można ją za wiele rzeczy podziwiać, zrobiła to, na co inny prawdopodobnie nie mieliby odwagi. Udowodniła wszystkim, że księżniczka może być tylko jedna.

Post pisany akurat dzień przed jej urodzinami, więc życzę jej jeszcze wielu podobnych sukcesów i wspaniałych 32. urodzin! 
Mam nadzieję, że z biegiem lat jej dorobek artystyczny stanie się coraz lepszy, dojrzalszy. Obecnie nie umiem się doczekać premiery jej najnowszej płyty "Britney Jean" (początek grudnia). Dołączy do mojej wielkiej kolekcji już niebawem ;)


Oczywiście jako wielka fanka posiadam wszystko co możliwe z nią związane: wszelkie gazety, plakaty, filmy, koncerty, kalendarz, koszulkę z jej podobizną i wszystkie płyty CD, jakie kiedykolwiek wydała. Pod spodem zamieszczam zdjęcia moich niektórych "skarbów":


Na koniec parę utworów, które uważam za najlepsze w jej całej działalności artystycznym:

 




Ostatnia piosenka jest z nowej niewydanej płyty - "Perfume"

 I słynna reklama Pepsi też musi być :P

Źródła:
http://www.kozaczek.pl/plotka.php?id=21273
http://www.designscene.net/2012/09/britney-spears-elle.html
http://m.dziennik.pl/kultura/muzyka/zapowiedzi-muzyka/britney-spears-zdradza-szczegoly-swego-nowego-albumu
http://www.fanpop.com/clubs/britney-spears/images/27822154/title/britney-wallpaper-wallpaper

66 komentarzy:

  1. świetna notka ;)
    zapraszam do nas, nowy post: http://boss-y.blogspot.com/2013/11/muzyczny-listopad.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Britney od dzieciństwa!<
    Dzieki za odwiedziny i też obserwuje!
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. czasami jej słucham :))
    obserwuje
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Britney nie dosyć, że sliczna to pięknie spiewa. Lubię jej piosenki są bardzo energiczne i szybko wpadają w ucho :)
    Gdy na esce leci jej piosenka to od razu podkręcam na fula xd
    Bardzo ładny blog. Świetnie piszesz!
    + obserwuje.
    darudarusa.blogspot.com

    Zapraszam ponownie do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, też tak uważam ;) Racja, im głośniej, tym lepiej - mam podobne odczucia :))
      Miło mi, cieszę się, że się podoba i dziękuję za obserwację !
      Oczywiście, że wpadnę :*

      Usuń
  5. Britney znam, parę jej piosenek nawet lubię, jednak nie jestem jakąś wielką jej fanką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, każdy ma swoje zdanie i doceniam Twoje ;)

      Usuń
  6. Britney jest fajna. Lubię ją ; )
    Dzięki za komentarz!
    uwierzmimimowszystko.blogspot.com
    ostatni-wdehc.blogspot.com
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, że nie jestem sama :))
      Dzięki za odwiedziny i obserwację !

      Usuń
  7. Wow, post o Britney ! Jestem mile zaskoczona :))
    Uwielbiam ją i bardzo cenię. Cieszę się, że ktoś w końcu poruszył ten temat ;) Jednak nie zapomniano o niej !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, ja też jestem w szoku, że ktoś jest taki jak ty. Zależy mi, aby trafić z gusta czytelnika, ale jak na razie się udaje ;))
      Dziękuję !

      Usuń
  8. Britney ;D Lubie jej piosenki ,ale nie wszystkie . Swietny post ;*
    Pozdrawiam
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Rozumiem i dziękuję za miłe słowa ! :))
      Również pozdrawiam ;*

      Usuń
  9. Lubie ją ;) I jej piosenki ;) . Ale jakąś tam wielką fanką nie jestem ;)
    http://london-mydreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że jednak się ktoś znajdzie, że jej słucha :)

      Usuń
  10. To super, że masz swoją idolkę:D Lubię posłuchać jej utworów, nieraz po posłuchaniu jej piosenki nie mogły mi wyjść z głowy :3

    http://zieloffa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy kogoś takiego powinien mieć :))
      Cieszę się bardzo, czytając takie słowa :D Mi też nie mogły ;)

      Usuń
  11. dzięki za przemiły komentarz:) ja dawno temu również jej słuchałam..:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;) Stare, dobre czasy przychodzą na myśl :)
      Również pozdrawiam <3

      Usuń
  12. Ja dawno temu cały czas ją słuchałam teraz rzadziej.
    Świetny blog.
    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście bardziej lubiłam ją za jej stare piosenki, ale obecne też mają coś wyjątkowego w sobie :))
      Dzięki !

      Usuń
  13. Ah ta Britney!:)
    kto jej nie kocha, mimo jej wybryków;)
    Dawno nie byłam na blogu o tematyce muzycznej!:)
    Świetny, zapraszam do mnie
    Naturalnie, obserwuje i licze na to samo:)

    http://www.lestylemadam.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nie można jej nie lubić :)
      Dziękuję, że się podoba, chcę zachować jego unikatowość ;))
      Dzięki za obserwację, pewnie, że odwiedzę i chętnie zaobserwuje !

      Usuń
  14. Lubie ją, ma świetny głos :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Zapraszam na mojego bloga :)
    http://eveerythiingg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. haha kiedyś ją lubiłam a wtedy ciągle śpiewałam I wanna go xd
    Ciekawy pomysł na bloga ^^
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj,sprawi mi to wielką radość)
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jak mi wpadnie jakiś jej utwór do słucha, to cały czas nucę sobie :D
      A dziękuję bardzo ! :) za obserwację też ;)
      Odwiedzę na pewno, a i zaobserwuję :*

      Usuń
  17. kocham jej piosenką Everytime <33

    świetny post :D
    zapraszam : iitiismyliife.blogspot.com
    Klikniesz w banner SHEINSIDE ?
    obserwujemy ? daj znać u mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o faktycznie, o niej zapomniałam. Tak też tą piosenkę uwielbiam ;)
      Dzięki ! :))
      Wpadnę i chętnie zaobserwuję :*

      Usuń
  18. oo ja tez lubie everytime ^_^

    OdpowiedzUsuń
  19. Brit... Lubię ją :) Niektóre ma fajne piosenki :)

    Zapraszam do mnie... też muzyczny post ;)
    miedzy-brzegami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to fajnie, że ty też lubisz :)
      Jeśli tak, to na pewno wpadnę ;))

      Usuń
  20. Powiem tak
    Nie mam nic do niej , ale też jej nie lubię jakoś tak mocno..

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Te stare jej piosenki są genialne :D dawniej bardzo ją lubiłam, ale po tylu medialnych "aferach" z jej udziałem i po nowszych piosenkach moja sympatia do niej jednak zmalała troszeczkę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, wtedy to jej kariera była fenomenalna ;) No fakt, ale jej za to nie potępiam i sądzę, że świetnie sobie teraz radzi na nowo. Można mimo to podziwiać :))

      Usuń
  22. "I`m not a girl, not yet a woman" jest boska ! ;) Też czekam na jej nową płytę :)) Podoba mi się post i to bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to The Best wszystkiego, haha :D
      No, za niedługo będzie moich (naszych, bo ty też) rękach ;)
      Dziękuję !

      Usuń
  23. Bardzo lubię jej piosenki i ją :) jest pięknaa *.*
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedys tez była moja idolką to dzieki niej spiewam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ? Wow! Jak widać, pomogła nawet. Gratuluję :))

      Usuń
  25. kiedyś też była moja idolka;p
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chyba wielu innych osób też ;)) Bardzo cieszy taka informacja !

      Usuń
  26. Czuję się jakbym się cofnęła kilka lat wstecz, kiedy wszyscy szaleliśmy za nią <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to piękne takie miłe wspomnienia! Czasy może nie do końca odległe, ale jednak :)) Wtedy to każdy o niej mówił i każdy jej słuchał ;)

      Usuń
  27. śliczna jest :)

    obserwujemy? :)
    www.DulcesCrujientes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam ją <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie : http://martysia-martysiapysiakurpiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacieszam bardzo, że ty także ją lubisz. Jak nas dużo ! :))
      Również pozdrawiam i na pewno odwiedzę ;)

      Usuń
  29. też lubię Britney ;)
    ma świetne piosenki, jest cudowna i śliczna <3

    obserwuję
    http://positive-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to czytać. Też tak samo sądzę ;))
      Dzięki wielkie !

      Usuń
  30. Kiedyś ją uwielbiałam i zbierałam wszelkie plakaty czy wycinki z gazet ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była po prostu kimś wyjątkowym, że warto było to robić :))
      Fajnie ! Musiała być tego niezła kolekcja :D

      Usuń
  31. Dzięki wielkie ! Zacieszam, o to mi też chodzi :))
    Pewnie, bardzo chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cieszę się bardzo. To bardzo podbudowuje takie coś czytać :))
    Zaobserwuję z wielką przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń