GRY

26 stycznia 2014

Wywiad z .....

To już trzeci wywiad i bardzo długo szukałam tej wyjątkowej osoby, z kim mogłabym go przeprowadzić. Nie umiałam się zdecydować, więc tym razem wybrałam kogoś zupełnie z innej beczki. Postanowiłam przeprowadzić wywiad z jedną z moich stałych czytelniczek tego bloga. Ania Łazik - bo tak się nazywa, jest sympatyczną dziewczyną, dla której muzyka jest bardzo ważna. W tym wywiadzie chciałam z nią właśnie o tym porozmawiać. 
Zapraszam do przeczytania ! :)

Pati: Cześć! ;) Słyszałam, że twoim hobby jest słuchanie muzyki. Jakiego gatunku najczęściej słuchasz?
Ania: Hej :)) Nie mam określonego gatunku. Słucham wszystkiego co mi wpadnie w ucho. 

P: Masz swojego ulubionego wokalistę, wokalistkę czy zespół muzyczny. Jeśli tak, to jaki?
A:
Moim ulubionym wokalistą jest Anderz Wrethov.



P: Które z ostatnich piosenek, jakie pojawiły się na rynku muzycznym możesz polecić?
A: Mogę polecić: "Światło" Tau i "Aż do dna" Haliny Mlynkovej.

P: Jaki tytuł miała zakupiona przez Ciebie ostatnia płyta i od kogo była? Ile w sumie posiadasz płyt? (Zrozumiem, jeśli nie będziesz w stanie ich zliczyć) :)
A: Ostatnim moim zakupem była płyta "WINNA" Ewy Farny. W sumie posiadam ok. 30 płyt, najwięcej to z lat 70., 80., 90.


P: Czym jest dla Ciebie muzyka? 
A: Muzyka - to moje życie, bez niej nie funkcjonuje. Zawsze rano wstaję i jej słucham.

P: Jesteś stałą czytelniczką tego bloga, więc jeśli mogę spytać, dlaczego spodobał Ci się mój blog? Co jest w nim ciekawego? Jaki był twój ulubiony post, jak dotychczas? Co jeszcze twoim zdaniem powinno się na nim znaleźć (np. wygląd, tematy postów)?
A:
Wszystko :) Podobał mi post: "Muzyka to mój cały świat ...". Mogłoby się znaleźć przy otwieraniu bloga muzyka znanych wokalistów / wokalistek.


P:  Posiadasz może swoją ulubioną piosenkę, której każdego dnia słuchasz?
A: Owszem posiadam, są to dwie:
"One life" i "We can't stop".


P: Jak długo już pasjonujesz się muzyką i wszystkim, co z tym związanym? Było już tak po prostu od urodzenia albo przyszło to z czasem? Może jakaś osoba sprawiła, że otworzyła Ci nagle furtkę do tego pięknego świata?
A: Wszystko zaczęło się od mojego tańca przy muzyce disco polo. Rodzice opowiadali mi, że jak byłam mała to tańczyłam na sofie przy disco polo.

P: Wymień 5 najczęściej słuchanych przez ciebie piosenek w ostatnim czasie?
A: No to tak: "Niech ludzie się śmieją" Mateusz Mijal, "One life" Kase and Wrethov, "Macarena" Mario Bischin, "Światło" Tau i "Nie mam nic" Rafał Brzozowski.

P: Dziękuję za wywiad i poświęcony mi czas. Trzeba kiedyś to powtórzyć :*
A: Również dziękuję ;) 

Zamieszczam parę utworów, które Ania bardzo lubi:

Tau - Światło

Mateusz Mijal - Niech się ludzie śmieją
 
Kase and Wrethov - One life
 
Mario Bischin - Macarena
 
Rafał Brzozowski - Nie mam nic
 
Źródła:
http://www.lastfm.pl/music/Wrethov/+images/48078343
http://www.eska.pl/news/ewa_farna_-_w_inna_znamy_date_premiery_nowej_plyty_ewy_farnej_video/87789

4 komentarze:

  1. ciekawie;)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli ci się spodoba;)
    >>> www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma chyba osoby, która by nie lubiła muzyki, ale fakt, dla wielu jest to naprawdę ważne. A może znasz kogoś, kto stara się zaistnieć w świecie muzycznym? Taki wywiad bym z chęcią przeczytała i posłuchała piosenek tej osoby. Sama znam takich kilka i to miłe uczucie gdy ktoś ma wielką pasję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny wywiad ;) Ciekawe pytania i odpowiedzi :)
    Poklikasz w baner Rosegal ? To dla mnie baaardzo ważne ;)
    mylifeasania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wywiad jest fajny. Ciekawa jest ta dziewczyna

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń